måndag 8 oktober 2012

Udda, ovanliga saker som väcker heta känslor

Udda, ovanliga saker som väcker heta känslor och som vi människor tänder på - hittad spontant på nätet och olika forum.

 





  • Jag tycker att stora, skramliga armband är sexigt och att personen i fråga är vänsterhänt, detta är nåt jag gillar
  • Kvinnor / tjejer med chestbinders eller bandage som trycker till eller plattar till brösten är något jag tänder på. Detta erkänner jag mer än gärna.
  • Jag tänder på killarnas vad, ifall de är atletiska och snygga, gärna lite håriga också.
  • Jag tänder ganska mycket på rygg, höfter och "typ" sånt. Och naturligtvis fina ögon, finkänslig som man kanske är i alla lägen
  • Min kille blir upphetsad när jag gråter så kan han håll om mig och då är han nära och på det viset blir han upphetsad - men han är noga med att inte så eller skada mig 
  • Ryggar och nacke har en speciell betydelse för mig, härligt! Även höfter och nyckelben, det saker jag gillar. Min tjej har dessutom världens härligaste leende, det är något jag verkligen tycker om !
  • Ögonen, ansiktet och läpparna, tycker jag också är jättesexigt och vackert! Just nu är jag kär i en kille (jag är själv en kille också), och han har så vackra blåa ögon och söta små läppar!
  • Såna där gulliga gropar vissa får i svanken.. Dimples of Venus om jag inte minns fel? Men jag föredrar att kalla det Rygg gropar, vilket låter sjukt osexigt.
  • Jag älskar tajta (inte för tajta) kalsonger med en stort paket under. Killen ska ha en skitsexig bakdel också.
  • Snygga händer är en konstig sak som jag tänder på. Särskilt långa fingrar och synliga vener på handen, Men även på magrutor är snyggt, men det är vanligt  
  • Jag har svårt att hålla mig borta från fina halsar, det kan vara riktigt plågsamt ibland. Stora framtänder är också något speciellt, det ska inte vara något perfekt colgate-leende utan lite snea tänder eller något annat som tar bort den perfekta känslan gör det mycket hetare.
  • Sen gillar jag det mesta som är lite ovanligt, alternativa klädstilar är så mycket snyggare än modeoffer-stilen och drar direkt till sig blickar från mig.
  • Maskulina tjejer är också något jag tycker om. Trots att min tjej är väldigt feminin (och hon är världens snyggaste). Jag tycker också om dreads, piercingar och små "gömda" tatueringar, men det är inget som är direkt "tändande" för mig, utan bara sånt jag gillar.
  • Jag tänder på "hål" i hakan! Låter sjukt, men det är så gulligt, snyggt och sexigt!
  • Något udda kan var att jag älskar människor som använder hängslen (som en accessoar)  så super - snyggt!
  • Ögonen är det jag faller allra mest för.. Speciellt brunögda eller extremt klarblå
  • Jag brukade drömma om att en pilot (eller dominant och manlig person av något slag, med uniform) skulle störta vid mitt hus (jag skulle då bo i skogen) och att jag skulle ta hand om honom och hjälpa honom bli frisk, tände otroligt mycket på att en "manlig man" skulle vara hjälplös och behöva min vård och kärlek 
  • Jag är galen i armar. Armar och händer på killar det är ujujuj galet asså!
  • Jag tänder på masker och uniformer. Gillar tanken på att ha sex med någon jag inte vet vem det är.. tex om han har mask på hela tiden eller jag har ögonbindel.
  • Händiga (snickare) män, killar ses också som väldigt upphetsade, kan ibland få tankar när det kommer heta killar till min lägenhet om de ska tapetsera, laga eller fixa någonting, och sen när de har gått tänker man
  • Jag tänder på golvlampor. Även svettiga män i tighta hockey utrustningar
  • Japanska skoluniformer, stay-ups, något äldre kvinnor.. 30+ skadar ingen men inte åldringar
  • Jag är en kvinna i 30-årsåldern, jag tänder på medelålders plumsiga män med feta ölmagar. Alla tror att man ska tycka fasta magrutor är det snyggaste som finns, men det gör inte jag
  • Håret och ansiktet men jag tittar mest på stilen, den säger nästan allt om en person. Dessutom så tittar jag på gångstilen, mysko jag vet..
  • Egentligen så tänder jag inte direkt på utseendet , för mej är det personligheten. Men om jag skulle se en snygg kille i stan skulle det nog vara en med gudomligt snyggt punkarstylat hår. Det tänder jag på
  • Leendet är definitivt det första. Även ögonen och rösten faktiskt. Killen jag är kär i nu har världens gulligaste leende, världens finaste röst och skratt och jag vågar inte titta på honom för han har så fina ögon. Tyvärr tror jag inte att han känner likadant...J
  • Jag tänder på killar med blont lång hår. det e det snyggaste som finns. annars dras jag också till snygga händer
  • Vissa har det där extra, andra har det inte alls – förmågan att få killar att gilla mig. Är det verkligen så? Måste det finnas en sorts medfödd talang för att bli accepterad bland killar? Mm - Nej, det vore fel att tro detta !. Det handlar bara om att lära sig vad killar gillar! På den här hemsidan tänkte vi ta upp just detta ämne – vad killar gillar och hur du får killar att gilla just dig. Alla killar är inte likadana såklart men det finns vissa faktorer som ändå funkar på nästan alla killar. Så om du lär dig dessa tips vågar vi påstå att du i alla fall kommer att lyckas charma in dig hos väldigt många av dessa konstiga varelser.
  • Jag blir helt sjukt upptänd när tjejen har slimmade skinnbyxor på sig. Det är det absolut bästa och sexigaste jag kan tänka mig.
  •  Jag myser när tjejen rakar mig på intima ställen. Efter rakningen får tjejen gärna tvåla in mig och skrubba hela mig så att det nästan värker lite, lite olja som pricken över i:et så är min kväll räddad.
  • Jag gillar att vakna upp bredvid en tjej som jag inte har träffat förut och känna lukten av nytvättat, silkeslen och väldoftande hud och hår.
  • Nåt som gör mig crazy är när en tjej biter mig lätt i min öronsnibb. Då går jag igång och blir salig.
  • Nåt som är uppiggande är när jag får sexiga sms skickat till jobbet där hon ger mig an antydan om vad hon vill göra med mig när vi träffas hemma igen.
  • Min tjej är som absolut sexigast när hon är nyvaken, ser henne med rufsigt hår utan att hon vet om det. Då vill jag bara se till att hon vaknar så att vi kan mysa riktigt ordentligt.
  • Jag går igång på när min tjej har på sig en av mina använda skjortor. Gärna att detta är det enda hon har på sig.
  • Jag tänder på tjejer som har riktigt kort hår. Jag gillar det maskulina och pojkflickaktiga i detta. Härligt, härligt. Jag har fått för mig att korthåriga flickor är mycket vildare i sängen än långhåriga girls.
Bra dejting söksida hittar du här:

http://datingsajter.com/



Tjejer gillar konstiga och nördiga killar
Udda och märkliga saker som tjejer gillar hos killar
Säg nej och bli lyckligare
100 tips som ökar sexlusten 
Dejtingtips för en lyckad träff
Kärleken finns på nätet  
44 udda, konstiga tankar om killar, som tjejer inte kan sluta att tänka på. 
Vad killar oftast gillar hos tjejer !
Hur vet man om killen gillar mig 
Snälla saker att säga varandra
Udda, ovanliga saker som väcker heta känslor 
Myter om vad kvinnor vill ha........
Vi har mindre sex och man tror sig veta varför 

Inga kommentarer:

Vem tittar in !