söndag 15 april 2012

44 udda, konstiga tankar om killar, som tjejer inte kan sluta att tänka på.

44 udda, konstiga tankar om killar, som tjejer inte kan sluta att tänka på.

Hur ska man lita på killar egentligen. De säger en sak och gör nåt helt annat och ljuger oss tjejer rätt upp i ansiktet stup i kvarten. Är det nice dé - eller? Myt eller sanning eller verklighet - här kommer svar på tal.
1338792

Stina ! Jag köper gärna nya, fina underkläder för att min kille ska älska mig ännu mera, men det är också skönt att bara kolla in dom när jag kommit hem och spegla mig från alla hörn och kanter. För att jag tycker att jag är så fin.

Anci ! Killar ska inte bära mina saker. Har jag packat med mig en hel garderob så vill jag bära allting själv inget fjäsk ska det vara då blir jag sur och irriterad. Komplimanger gillar jag om det kommer från den inre regionen - annars kan det kvitta. Falskhet kan jag vara utan. Killar med tatueringar och lite skäggstubb tänker jag mycket på och är det sexigaste jag vet !

Lisa ! Jag tycker om att lägga en nalle eller kudde jämte mig för att låtsas att jag har en snygg kille i sängen och inte är ensam. Jag vill i framtiden vara någons flickvän som har god mat på bordet när min älskade kille kommer hem, sedan får han gärna städa och göra allt annat men så blir det bonus dags och belöningen blir att mysa med honom i soffan efteråt och kanske ännu mera - vem vet.

Kerstin ! Killar gillar att ragga upp tjejer, trots att de är upptagna. Vissa killar tycker att ett känslolöst snedsteg inte är så farligt, snarare kan de tycka att de har rätt till ett litet ligg vid sidan om allt ibland. Det befäster deras alpha ställning med lite förnöjelse - fråga mig jag har upplevt detta i ett halvt sekel. Så bara för att en kille har sällskap betyder inte att han är safe när det gäller att ragga nytt villebråd, helst upptagna tjejer - en alpha kille kan aldrig få nog. Så tjejer, kedja fast era blivande livskamrater - ni vet aldrig vad en vettvillig tjur kan ta sig till.

Angelica ! När killar känner konkurrensen flåsa i nacken vill de göra som hundarna gör. Alltså, pinka revir (inte bokstavligt talat förstås). Eller på annat sätt skvätta ner… nej fy och usch vad hemskt… Och detta är onekligen inte på grund av svartsjuka eller små underbara rosor av kärlek, detta är power feeling, detta är att ha begär av makt, ett övertag över tjejen (kvinnan). Man vill befästa sin upphöjda ställning, sin prestige och eventuell manlighet som ibland finns där som en bonus - men som sagt det är inte alls säkert att det är ett återkommande inslag på så många killar precis. Ovanligt är ordet jag söker !

Mimmi ! Killar tänker på enklare saker som till exempel öl, polare, toalett, mat, bil, jobbet, polare mm. Tjejer kanske tänker mera så här: medan jag ändå är på toaletten kan hinna med att byta handdukar, hänga tvätt och rensa i handfatet. Dricker jag för mycket öl kanske jag anses som, alltför ”killig” Hur skulle detta uppfattas av mina tjej kompisar ? Bättre att jag dricker en paraplydrink eller tar ett glas rött - undrar om jag hinner läsa den där boken som jag köpte för ett tag sedan, jag kan ju alltid titta på TV samtidigt för att kolla på "Bonde söker fru" och samtidigt kan jag ju gå ifrån allt ibland för att diska upp efter gårdagens kalas, fixa lite tvätt som ska hängas upp och gå ut med hunden när jag ändå håller på och fixa lite med dittan och dattan.

Lovisa ! Konstiga tankar: jag sitter mitt emot en ur snygg kille på ett pendeltåget, av någon anledning fäste jag blicken på hans brett särade ben. Jag började plötsligt få bilder i huvudet att han tog på sig själ och riktigt njöt av det. Dessutom hade en stor sak där mellan benen. Hur är det ställt med mig egentligen?. Är det riktigt normalt att ha sådana här tankar eller?. Han såg väldigt snäll, och bra ut och hans deo luktade så otroligt, förföriskt gott.

Jonna ! Mina tankar är alltid lite förvirrade och osammanhängande när det gäller killar. Jag vill helst att han ska vara mjuk och go men ändå inte mesig. Han ska vara stark och veta vad han vill men inte för dominerande eller aggressiv så att man blir rädd för honom. Det värsta jag vet är när en kille är så självsäker på vissa saker (ni vet) så att de tror att det är bara att dunka på - Nej ! Då vänder jag på klacken och visar fingret och skyndar mig därifrån.


Birdie ! Saker som vi kvinnor tycker att ni män borde veta
  • Ljug inte för oss, vi får ändå reda på sanningen.
  • Vi ogillar "talking dirty" precis lika mycket som du gillar att lyssna på det.
  • Säg inte att du förstår, när du inte förstår ett dugg.
  • Vi tjejer är småaktiga, det får du leva med.
  • Du har inte PMS, sluta låtsas som om du vet vad det innebär.
  • Att säga något rart kanske räddar ditt skinn. 
  • Att GÖRA något rart räddar dittt skinn - varje gång.
  • Om du talar om hur det är att vara välutrustad, vet vi att du inte är det.
  • Storleken har "visst"betydelse.
  • Vi gillar inte när du spelar Mr Big, däremot gillar vi när du ÄR Mr Big.
  • Ett ljudsystem i din bil imponerar bara på grabbarna - inte oss.
  • Det spelar ingen roll vad du säger, din förra flickvän är en slyna.
  • Det är bra att vara känslig - ibland.
  • Om du har gjort fel, eller om du inte har gjort fel - be om ursäkt.
  • Var lite påhittig, bio och / eller en middag ger dig inte alltid det du vill ha!
  • Vi har dåligt självförtroende av naturen, vi kan inte hjälpa det.
  • Modepolisen finns VISST! Och han ser oss...
  • Be oss inte om en avsugning, om du är snäll kanske du får en ändå.
  • Vi är inte det minsta intresserade av monstertruckar, hifi-system, paintball eller något annat som du och dina kompisar snackar om.
  • Vi måste få kramar och pussar varje gång vi ber om det - och även när vi inte ber om det.
  • Vi rakar inte benen varje dag, det är nåt du får vänja dig vid.
  • Slå inte vad om oss, vi får alltid reda på det.
  • Raka dig! Oavsett hur fräckt du själv tycker att det är med tredagars - vi hatar det.
  • Även om du tycker det är coolt att rapa, fisa och låta kroppen utbrista i olika ljud, så ÄR det inte det.
  • Jämför inte våra bröst med Pamela Andersons, hennes är ju FEJK!
  • Vi är vackra i grunden, men lite smink hjälper till ytterligare.
  • Vi kommer alltid att tycka att vi är överviktiga, så spela med och säg att vi inte är det.
  • Du kan träffa korgen i basket, göra mål i fotboll, putta en golfboll från åtta meter och smasha en pingisboll - varför i hela friden kan du inte kissa i toaletten?
  • Viktigast av allt: vi har alltid rätt. Glöm aldrig det. 

Susanne !Jag tänker på flera inlägg som jag återkommande ser på nätet om kärlek. Jag har svårt med att förmedla känslor, är nog lite knepig att få andra att förstå hur jag fungerar när det gäller kärlek. Det man kan hitta på nätet och det som andra har upplevt värmer, Men jag är en person som har en benägenhet att slita ont och söker hela tiden kärleken som jag inte kan få. Den här känslan har jag burit med mig ända sedan barnben och sen första den första kyssen. Det är en konst och en styrka att visa känslor och vad man känner innerst inne. Tjejer gillar oftast killar som kan visa sina känslor, och tjejer gillar oftast killar som vågar att visa sin manlighet med en kvinnlig touch - detta är fint tycker jag och är vad jag söker hos en kille.

Bra dejting söksida hittar du här:

http://datingsajter.com/


Tjejer gillar konstiga och nördiga killar
Udda och märkliga saker som tjejer gillar hos killar
Säg nej och bli lyckligare
100 tips som ökar sexlusten 
Dejtingtips för en lyckad träff
Kärleken finns på nätet  
44 udda, konstiga tankar om killar, som tjejer inte kan sluta att tänka på. 
Vad killar oftast gillar hos tjejer !
Hur vet man om killen gillar mig 
Snälla saker att säga varandra
Udda, ovanliga saker som väcker heta känslor 
Myter om vad kvinnor vill ha........
Vi har mindre sex och man tror sig veta varför 

Inga kommentarer:

Vem tittar in !