söndag 18 mars 2012

Kalla Fakta om Bloggen Udda Fakta

Kalla Fakta om Bloggen Udda Fakta



Jag är lika förvånad varje gång jag kollar min besöks statistik för att se hur många som har kikat in på min udda fakta blogg. Jag gjorde den här bloggen först, bara som ett litet experiment för att se vad som intresserar folk mest beträffande olika udda, roliga, konstiga finurliga, fascinerande, egendomliga saker som man kan skriva om och komma på med den egna fantasin. Som bloggens rubrik antyder så ska man inte tro på sanningshalten i alla lägen utan ta vissa uppgifter med en nypa salt. Men det roliga är att skriver man om nåt udda som har hänt i världen eller alternativt nåt udda, konstigt som inte har hänt någonstans överhuvud taget, är det alltid de mest udda artiklarna som drar uppmärksamheten till sig. Men även om vissa saker ter sig helt omöjliga eller extremt konstiga så kan det faktiskt vara helt sant att det har hänt eller att det existerar "out there" någonstans.

Fler kluriga saker kommer att avhandlas i denna artikel - vart efter......


Inga kommentarer:

Vem tittar in !